Mijn winkelwagen
Een aanvraag sturen
Ons kantoor is gesloten op Tweede Paasdag, 1 april.
Ons kantoor is gesloten op Tweede Paasdag, 1 april.
Sluit

Levering

Waar leveren we?

• We leveren op het vasteland in Nederland en Europa.
• Wereldwijde leveringen zijn ook mogelijk.

Hoeveel kost de levering?

• Nederland: GRATIS levering naar het grootste deel van het vasteland.
• België, Frankrijk, Duitsland: GRATIS levering naar het grootste deel van het vasteland.
• Neem voor andere Europese en wereldwijde leveringen contact met ons op voor een offerte.
• Er kunnen extra kosten in rekening worden gebracht voor leveringen in moeilijk bereikbare gebieden (Zie "Is mijn gebied moeilijk bereikbaar?" hieronder). 

Hoe lang duurt de levering?

• Producten op voorraad: 2 – 3 weken (afhankelijk van de plaats van levering).
• Producten niet op voorraad: 4 – 6 weken.
• Projecten op maat: 4 – 8 weken.
• Belangrijk: de levertijd kan variëren afhankelijk van het seizoen. Neem contact op met ons verkoopteam voor meer informatie. 

Hoe weet ik wanneer ik mijn levering kan verwachten?

1. Nadat u de bevestiging van uw bestelling hebt ontvangen, nemen wij contact met u op en laten wij u weten binnen hoeveel weken u de levering kunt verwachten.
2. Vervolgens neemt het koeriersbedrijf contact met u op om u te laten weten dat het product klaar is voor levering en op welke dag u het kunt verwachten. 
3. Er zal 1 – 4 dagen voor de leveringsdatum opnieuw contact met u worden opgenomen om te bevestigen of de voorgestelde dag van levering voor u uitkomt. Zo niet, dan kunt u de levering verzetten.  

Hoe verloopt de levering aan huis?

• De goederen worden geleverd aan de dichtstbijzijnde stoeprand op het opgegeven adres. Onze chauffeurs plaatsen hun voertuig zo dicht mogelijk bij het afleveradres en laden de goederen uit op een plek op de stoep, zodat de pallet, de chauffeur en het voertuig veilig zijn.
• Houd er rekening mee dat wij alleen levering op de stoep aanbieden. Onze ervaren chauffeurs zullen echter zoveel mogelijk hulp bieden als fysiek mogelijk is om de goederen zo dicht mogelijk bij de gevraagde locatie uit te laden. 

Is het uitladen inbegrepen?

• Nederland: bij het uitladen van de blokhut zullen wij u in geen geval om hulp vragen – het uitladen is gratis en bij de prijs inbegrepen. Al onze blokhutten worden geleverd en gelost met vrachtwagens die zijn uitgerust met vorkheftrucks. U ontvangt uw blokhut dus verzegeld en op de locatie die u het beste uitkomt. De extra toebehoren, zoals isolatie en EPDM-dakbedekking, moet u mogelijk wel zelf lossen.
• Andere gebieden: we bieden geen diensten aan voor het lossen.
• Uw product kan pas worden uitgeladen als u de volledige prijs ervoor heeft betaald. U kunt dit telefonisch doen of via een bankoverschrijving. 

Is mijn gebied moeilijk bereikbaar?

• Een moeilijk bereikbaar gebied is een locatie die onze vrachtwagens niet kunnen bereiken vanwege weg- of groottebeperkingen. In Nederland worden onze producten geleverd met vrachtwagens van 2,5 m breed, 10 m lang en 2,5 m hoog. Bovendien heeft de vrachtwagen aan weerszijden een extra meter nodig om het voertuig tijdens het lossen te stabiliseren.
• Als u twijfelt of uw leveringsgebied moeilijk bereikbaar is, neem dan vooraf contact met ons op.
• Voor leveringen in moeilijk bereikbare gebieden geldt een toeslag.

Voor meer informatie over de levering kunt u contact opnemen met de klantenservice op +31208905588 (beschikbare uren) of een e-mail sturen naar [email protected].